Član 1

Ovim pravilnikom Trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nedostataka na kupljenom proizvodu putem sajta www.agroart.co.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti Trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2

Kupac, u smislu ovog pravilnika, jeste svaki građanin koji u putem interneta na sajtu www.agroart.co.rs kupuje proizvode za lične potrebe ili potrebe drugih.

Član 3

Kupac ima pravo prigovora na kupljeni proizvod zbog nedostataka koji su nastali, u roku od 7 dana od dana kupovine. Istekom roka iz stava 1. ovog člana kupac gubi pravo na podnošenje prigovora.

Član 4

Zahtev za reklamaciju može se poslati mejlom na info@agroart.co.rs. Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju kupac je dužan: – u zahtevu za reklamaciju da navede razloge reklamacije i željeni način rešavanje iste.

Član 5

Kupac nema pravo na prigovor ako je: – propustio rok za podnošenje prigovora utvrđen u članu 3. ovog pravilnika; – nedostatak na kupljenom proizvodu nastao njegovom krivicom.

Član 6

Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje ovlašćeni radnik, i obaveštava Kupca u roku od 5 dana od dana prijema iste.

Član 7

U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane Trgovca, Kupac ima pravo po sopstvenom izboru na: – zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov ispravan proizvod; -vraćanje iznosa cene za kupljeni proizvod.

Član 8

Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja

 

Pravo na odustajanje

Dragi kupci, obaveštavamo vas da se prema zakonu o zaštiti potrošača kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca, ili na zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije 7 dana od dana kada je poslao obrazac za odustajanje. Po isteku 7 dana nakon što je kupac poslao obrazac, proizvod se više ne može vratiti.

Prilikom povraćaja, robu je obavezno vratiti u ispravnom i nekorišćenjom stanju.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Proizvođač je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 7 dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

 

Kupovina

Proizvode možete pogledati na sajtu, ulazeći klikom na delovi.

 

Odabir

Nakon što vidite proizvod koji Vam je potreban, treba da odaberete jedan od ponuđenih proizvoda. Odabrani proizvod „dodajte u korpu”. Nakon što ste izabrali sve željene artikle, kliknite na link “naruči”.

 

Vaši podaci

U sledećem koraku ostavljate svoje podatke, kako bi paket mogao da bude isporučen na željenu adresu ,AGROART DOOse obavezuje da će vaše podatke koristiti samo u svrhu poslovanja.

E-mailom ćemo Vas kontaktirati samo u slučaju da poručeni artikal ne možemo da obezbedimo.

 

Isporuke i plaćanje

Ukoliko utvrdimo da na zalihama imamo proizvod koji ste poručili, odmah pristupamo slanju paketa na adresu koju ste naveli u formularu “podaci o isporuci”.

Dostavu naručene robe vrši kurir služba po vašem odabiru.

– Plaćanje naručenih proizvoda kupac može izvršiti pouzećem naručenog artikla,uplatnicom, virmanom i internet bankarstvom.

– Plaćanje se smatra izvršenim u trenutku primitka potvrde o uplati koja će biti vidljiva na našem žiro računu.

 

Troškovi isporuke

Troškove isporuke snosi kupac po cenovniku odabrane kurirske službe.

 

Rok isporuke

Poručeni proizvod kurirska služba dostaviće u roku od 5 radnih dana od dana potvrđenja porudžbe. Pre dostave porudžbine kurirska služba će vas kontaktirati radi utvrđivanja mesta i vremena lične dostave.

Nakon neuspešne prve dostava pokušaće se još jednom u roku od 24h.

Ukoliko ni nakon drugog pokušaja poručena roba ne bude uručena smatraće se da ste odustali od porudžbine i da ste ugovor o kupovini raskinuli.

 

Zamena proizvoda za drugi

Ukoliko niste zadovoljni kupljenim proizvodom, imate pravo na zamenu.Zamenu vršite putem On Line Shopa.

To radite tako što pošaljete šifru proizvoda za koji želite da izvršite zamenu na e-mail info@agroart.co.rs ili nas pozovite na broj telefona 022/311-790 gde ćete dobiti odgovor sa detaljnim instrukcijama o proceduri zamene.

Poručeni proizvod nije moguće menjati ako je korišćen.

 

Troškovi zamene

Troškove zamene snosi kupac.